onsdag, november 04, 2009

Curitiba-Lima

Nå sitter eg i eit gjestehus i Lima å tenkte at eg skulle legge ut litt fleire bildar frå bryllaupet til Mateus.
Det var et veldig fint bryllaup, der brudeparet starta med å danse og synge lovsang, før vielses delen starta.

Der var fleire som eg har gått i lag med på Hald i bryllaupet, so blei at oss fekk eit eige bord. Kjekt å mimre litt og høre om nye ting i liva deira. Både Leo og Rafaela har blitt gift sia sist eg traff dei, å begge har hyggelig ektemake.

I går kom oss til Lima, Stine og Dino møtte oss på flyplassen. Dino stilte opp med norsk flagg t-skjorte og skjerf og bukse med litt norsk flagg på.
Seinare på dagen blei oss med Stine der ho no har praksis, veldig spenna å sjå korleis ho jobba, mange herlig ungar, so håper oss fær sjansen til å fare innom meir der.


Kommer meir om Lima og Peru snart ;)
Fann forresten ut at dette var mitt innlegg nummer 100 på denne bloggen, ikkje dårlig det :P


3 kommentarer:

mamma sa...

Ser at dokke he d fint ja... kose dokke masse videre og hels til dei andre :) klem

Ingrid's blog sa...

SÅ kjekt å lese og se bilder!:)
Ser jo heilt fantastisk ut, du e heldig! :D
Hils Hald-folk!:)
God bless!
Klem fra Ingrid

Marte sa...

hahah! E VIL SE BILDE AV DIIIINOOO!!!!!! Så kooosli at du e der!! neeeiii.. lame alle dei, å no sammen me ho Stine! Sukk!

Kjempekos me bilde, eg vil ha fleire!!

Stoooor klem fra Marte